go nina

Okey, gött. nu börjar dagarna snart räknas ner på allvar. har suttit och pysslat nu i minst tre timmar. har ju flytit på ganska bra, ända tills jag bytte musik från nina simone till tom jones jävla liveskiva. jag vet inte vad jag hade väntat mig, men det blev en total flopp. inspirationen rann helt av och allt gick åt helvete. det var avtändande helt enkelt.
Men som sagt, annars går det. hittar inspirerande inslag lite här och var, saker som kapitalism, skräp och blod.
oturligt nog slående sällan med kameran i näven, men sånt fixar sig i redigeringen.

imorgon ska vi fixa iårdning vår plansch som ska få pryda växjös gator och torg samt upplysa folket om vad som komma skall. stinas design. kommer att läggas upp inom kort!

 - sanne

Kommentarer
Postat av: Kjell

Från Nina till Tom Jones? Men fyyy

2009-03-22 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0